2014-08-23

Några få stackare kvar!

Tog fram kameran och makroobjektivet häromkvällen. Fotade några blommor i mammas trädgård. Inte för att det fanns så värst många kvar att fota direkt. Snyft, jag hann liksom inte med på att sommaren tog tvärslut! Träden börjar smygande ändra färg, rönnbären blir allt rödare, kylan är ett faktum. Jag hann ju inte bada klart! Kvällarna blir allt mörkare, och trots att det är mysigt att tända ljus och mysa så vill jag ha sommarens ljus.

Har inte hunnit använda mina sommarkläder tillräckligt, har inte hunnit grilla tillräckligt, har inte hunnit göra nåt tillräckligt när jag tänker efter. Vill ha mer!!!

Gav mig själv sommarlov från internetdejtandet augusti ut, så snart är ju även det till ända. Tar dock emot ordentligt att sätta igång med det igen, så jag ska kanske tänka över det lite mer. Kanske blir tredje gången gillt och att alla "muppar" rensats bort?

1 kommentar:

Stina sa...

Jag veeeeeet, det tog slut för snabbt och oväntat!!
Jag trodde det skulle va sommar iaf aug ut. Får nästan panik när jag tänker på det.. Hoppas det kommer en överraskande värmebölja igen ☺️
Puss