2014-05-11

Återhämtning pågår!


Nu har snart två av fyra lediga dagar passerat. Har tagit ledigt måndag och tisdag för att jag verkligen behöver återhämta mig efter den senaste tiden. Mer själsligt än kroppsligt. 

Igår var jag och mamma ner till Valbo. Ett linne på HM, tio papplådor och en grytlapp i silikon var vad som fick följa med mig hem. Inte så värst upphetsande direkt... Men det var trevligt att komma iväg lite och mamma fick ju med sig allt hon skulle ha och lite till. 

Promenerat både igår och idag. Som
Varje dag nu när vi är med på stegtävling på jobbet. Idag har jag även ägnat lite tid åt städning och organisering av grejer. Främst i sovrummet. Saker har fått flytta in i papplådorna och vissa har fått åka ner i förrådet. Skönt med ordning och reda! Har dessutom fått så mycket mer lust att göra mig av med grejer senaste året. Skulle säkert kunna göra mig av med ännu massa mer egentligen. 

Om en stund ska jag börja att kolla på Bron (tv-serien) som både Stina och Sofie tipsat om. Sugen på mord!!! 


Inga kommentarer: