2014-04-21

Påskafton!

På påskaftons förmiddag styrde jag kosan till den första anhalten, Tallbacksvägen 28 där jag satte mig i förarstolen på Jons firmabil med Cissi, Anton och Othilia som sällskap. Bilstolarna var ju tvungna att vara med och Cissi vågade inte köra automat. Nu är ju inte jag nån fena på det heller. Har kört det två gånger innan i livet och det var måååånga år sen senast. Men jag är ju åtminstone mer körvan än Cissi. Var ju betydligt mer nervös än jag visade alla fall, haha! Kopplingsfoten är starkt reflexbetingad ;) Men det gick ju faktiskt riktigt bra! Både bilen och vi andra klarade oss. Självförtroendet höjdes nåt knäpp! Målet var alltså Järvsö där vi umgicks med Malin, Sussi och Denice. Och barn!

Senare blev det dags för after ski i Alpbyn och då Cissi var tvungen att åka hem och jag ville stanna kvar så fick hon så lov att köra hem, men det hade gått jättebra för henne med. Solen sken och det var helt fantastiskt underbart att sitta där på uteserveringen och dricka öl!

Fick ju åka med Denice hem sen och resten av kvällen spenderades i soffan.

Inga kommentarer: