2014-04-10

Long time no see...

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Har väl inte känt att jag haft nåt att skriva om helt enkelt. Och jag vet väl egentligen inte om jag har det nu heller. Ska klura lite. Ni kan ju kolla på bilderna så länge. Tog dom härikring för ett tag sen.
Jag berättade ju för ett tag sen att jag börjat internetdejta. (har ju faktiskt haft en dejt irl också) och för ett tag sen slogs jag av nåt jag själv blev riktigt förvånad över. Chockad rent utav. Jag liksom kom på mig själv att tänka att killar runt 27-28 faktiskt nog är för unga för mig!! Är det så att jag börjar bli vuxen eller nåt?

Efter att ha jobbat tre av dom fyra senaste lördagarna så känns det helt fantastiskt att jag nu har tre dagars ledighet framför mig! Och nästa helg är det ju påsk så det blir ju lite extra ledigt då med. Välbehövligt! Och jag kan tänka mig hur nästa vecka kommer bli då Amanda är ledig med tanke på hur vi haft det den senaste tiden. Klart det märks att en gått i pension. Fullt ös medvetslös!


1 kommentar:

Stina sa...

Superfina bilder å blogga lite oftare hörredu 😄