2014-04-18

Långfredag

Jag älskar verkligen påsken. Det är min absoluta favorit bland helgerna. Just för att det inte finns några riktiga "måsten". Inte för min del åtminstone. Man kan liksom slappa om man vill eller köra järnet om man nu känner för det. Jag brukar helst spendera påsken med att träffa vänner. Tjuvstartade i onsdags med vernissage på Lokomotiv och sen middag på Akropolis med massa fina tjejer. Var trött som ett as innan men det var väldigt trevligt!
Denna dag startade rätt tidigt med en kylig men skön morgonpromenad med Cissi. Tjugo över sju knatade vi iväg. Den tiden har jag ju inte ens klivit upp när jag ska jobba. 

Smakade väldigt bra med frukost efter det! Lite senare åkte jag upp till Mari för att mysa med vännerna. Mari, Malin, Engan, Ramona och Veronika och ca en halv miljon ungar. 

Här är det begravning för en stor padda. 

Korvgrillning!


Och lite bad... Vi lånade detta av Maris grannar. Fantastiskt ställe vid Ljusnan. Var väl kanske inte skitvarmt i älven. Men nu är alla fall årets första dopp (i Sverige) avklarat. 

Betydligt varmare i jacuzzin!! 
Det sista som är kvar av denna långa dag spenderar jag i soffan. Denna helg handlar mycket om återhämtning också. Senaste tiden har varit rätt tuff. Laddar batterierna helt enkelt. 

1 kommentar:

Svorsken sa...

Hærligt det ser ut,ja førutom badet! Du er tokig!!:)

Hoppas du får slappat å återhæmtat deg lite i helgen,viktigt med nya å påfyllda batterier!!

Hær skall vi,om ett tag,packa ut i bilen å dra hemåt...
Kul at vi hann ses en svæng iallafall!
Kram