2013-12-01

Smärta!

Denna söndag vaknade jag av ett sms där det stod att Paul Walker dött. Himla tråkiga nyheter tycker jag.

Har plockat lite här hemma och mitt på dagen när jag skulle till att laga mat så blev det strömavbrott! Var tack och lov i ett skede då jag kunde avbryta det hela och packa ihop. Åkte i stället till mamma och kokade lite makaroner så jag skulle få nåt i mig. Hade nämligen inte tid att vänta på strömmen för jag hade "bokat en tid för massage" hos Mari. Hon har ju gått utbildning i cirkulations- och nervbanemassage. Det är en djupgående massage och man går liksom lös på alla knutar och ömma fläckar i kroppen (vilket är typ överallt på mig) Fick rådet att stretcha rumpan för jag är väldigt öm i mina rumpmuskler. Men det värsta var nog när hon hittade ett stelt område på min vänstra överarm... Låg och vred mig som en mask och Mari fick säga åt mig att andas långa andetag. Fy bövelen vad ont det gjorde! Och nu har jag till och med blåmärke där, haha!

Erik blev som vanligt väldigt glad när jag kom, strålade upp och sa "Min Anna" och kastade sig i famnen på mig.

Den 1:a december för ett år sedan lämnade jag och Sofie ett Sverige i snökaos och kyla för att njuta en vecka i Jordanien! En fantastisk resa att minnas tillbaka på. Samtidigt så blickar jag fram emot nästa resa, den närmar sig med stormsteg!

1 kommentar:

Stina sa...

Kom på att jag måste fixa en bikini, tips på bra sidor på nätet? Längtar!!!!!!