2013-12-12

Längtar som en tok!

Nu var det väl länge sen jag berättade hur mycket jag längtar efter min stundande resa! Vinter är som ni vet inte riktigt min bästa tid på året och det ska verkligen bli UNDERBART att få känna solen värma och kanske få några extra fräknar. Det där med att bli brun har jag ju gett upp för länge sen.

Ska ta igen massa läsning som jag varit helt bedrövlig med senaste tiden. Bok är ju bra sällskap om man så ligger i en solstol eller om man sitter på ett flygplan.

Kan nästan inte bärga mig tills jag får packa ner bikinisar, solbrillor och sommarklänningar!

2 kommentarer:

Stina sa...

Är det där vårt ställe i Thailand? Såg lite annorlunda ut men känner igen solstolarna 😄 ska du ha med gröna klänningen? Hihi. Kom på att vi tänker försöka hitta reflexvästar att ta med, lärdom från förra året då det var becksvart när man ätit på kvällen och skulle hem, och trafiksäkerheten är inte den bästa.. Ett tips! Kram

Svorsken sa...

Åh,Avis jag blir,det ser såå hærligt ut!
Å sol hadde varit fantatiskt nu i det hær regnslask vædret;)