2013-11-06

Krax krax!

Ett tag efter att jag skrev sist, då jag inte såg nån bättring, så hände nåt inombords. Som att nån slags tyngd lämnade min kropp och det började kännas bättre.

Kommer garanterat bli fler dåliga dagar och idag kom en liten dipp igen. Beror nog delvis på att jag sovit dåligt och på lite jobbiga drömmar. Det jag känt idag är mest saknad, tror det är en naturlig del av processen helt enkelt. Men nu känns allt så mycket mer hanterbart, det gjorde det inte för några dagar sen.

Har ju dessutom gått och blivit sjuk. Började lite smått med halsont i söndags och sen under natten blev jag snorig. Var ju hemma i måndags och vilade (extra ledig dag) men igår var det jobb igen. Sen blev det värre igårkväll, var ju därför man sov så kasst. Ont i halsen och både hostig och snorig. Idag innan lunch pratade jag en del med en kund och då pajade rösten, sen blev det bara värre och värre under eftermiddagen. Mina jobbarkompisar kunde stundtals inte höra vad jag sa fast dom stod/satt alldeles intill. Hoppas verkligen på bättring under natten. Måste ju vara på jobbet och det underlättar om man kan prata, haha!

Brukar ju aldrig bli sjuk den här tiden av året, så jag tror helt enkelt mitt immunförsvar försvagats nu när jag varit då deprimerad.

Nä, nu blir det ett avsnitt New girl innan säng och kurering väntar.

Inga kommentarer: