2013-11-20

Blind date!

Idag fick jag ett förslag från min tremänning att han ville fixa en blind date åt mig. Men det är inget jag nappar på just nu. Och då började jag fundera lite mer på det där, på om nån verkligen har koll på vad jag gillar för typ av killar. Var tvungen att fråga Amanda efter lunchen om hon hade nån koll och hennes spontana reaktion var tvärnej. Tänkte då att om hon som är en av dom jag spenderar mest tid med inte har nån koll, hur ska då nån annan ha det? Fast jag tror ändå att hon är den som nog har mest koll ändå, och när hon tänkt en stund på det så tror jag att hon nog skulle kunna välja flera killar åt mig ändå (om man nu fick välja och vraka fritt utan att tänka på om dom är lediga eller intresserade) Sofie skulle nog kanske också ha lite koll. Hon kunde ju lista ut vilken kille jag menade när jag berättade för henne efter en utekväll att jag pratat med en söt kompis till Amanda bara genom att ha sett bilder på honom.

Jag och Amanda fixade ju en blind date till Karin i vintras, och vi är båda imponerade att dom gick med på det. Nu gick ju det tyvärr inte så bra som vi trott, men det är en annan historia.

Och jag måste väl erkänna att jag nog inte skulle vara så bra på att hitta lämpliga blind dates åt mina vänner heller, även om jag faktiskt trodde att det skulle gå bättre på Karins date. Det är svårt att veta vad andra söker helt enkelt!

Inga kommentarer: