2013-09-08

Sommarens återkomst!

Alltså, vilken helg!! Det har väl inte undgått nån vilket fantastiskt väder det varit. Sög rätt fett att behöva jobba igår, men det gick ju det med. Sen åkte jag hem för att ta kameran på liten tur runt här hemma. Länge sen jag fotade så jag hade längtat efter det.

Gjorde äppelpaj och på kvällen kom Sofie och gjorde mig sällskap i soffan med massa götta!

Idag vaknade jag rätt tidigt (tänk på att jag inte är småbarnsförälder) och efter att ha legat och dragit en stund, och tänkt på vad dumt det var av pappa att släppa iväg den enormt stora fisken jag fått under natten, så tog jag mig ut på en härlig morgonpromenad. Verkligen tokfint och underbart skönt ute! Fåren var också ute på morgonpromenad :D

När jag kom hem tänkte jag äta frukost ute på bron, men det blev snabba ryck att packa ihop frukosten och inta den på en stubbe i skogen i stället då jag följde med mamma och pappa. Dom plockade lingon och jag plockade svamp. Eller plockade var väl och ta i, letade mest... Men några hittade jag alla fall.

Sen satt jag ute och läste i sommarvärmen, härligt! Har även hunnit med lite film och matlagning. Och givetvis kollat när Joel sprang på Finnkampen. Vänjer mig gärna med att se honom på tv :)

1 kommentar:

Stina sa...

Underbara bilder!