2013-08-12

Stockholm!

Efter mina dagar i Skåne styrde jag och volvon norrut igen. Men jag åkte inte ända hem utan jag stannade hos Stina, Johan och Noah i Tullinge. Kan alla fall säga att de dryga 60 mil jag körde kändes mycket kortare :) 

På onsdagkvällen var vi in till stan och käkade på Pocket. Väldigt god mat måste jag säga! Rekommenderas! 

Torsdagmorgon var det uppstigning rätt tidigt för att åka till Uppsala. Stina hade droppbehandling på Akademiska sjukhuset och jag fick följa med. Miljön är ju rätt deprimerande måste jag säga, men jag är glad att jag fick vara med och se hur det gick till. 

På fredagen hann vi med en mysig skogspromenad och mitt på dan for jag vidare en bit norrut igen. Stannade i Upplands Väsby för att mysa med mitt hjärta ett par timmar. 

Sista biten hem därifrån hade jag sällskap i bilen av Larsson och en kompis till henne och min kusin Mikaela. Väldigt trevligt att ha folk att prata med efter att ha kört över 160 mil utan sällskap. När jag sen äntligen var hemma hade jag fått ihop rätt precis 200 mil bakom ratten. Men det har gått förvånansvärt bra tycker jag. 









1 kommentar:

Stina sa...

Haha visste inte du fotade mig i skogen! Mmmmmm så gott det var på pocket! Tack för att du var med mig på deppstället kram!