2013-07-28

Mår som jag förtjänar!

Dom fina helgerna löser visst bara av varandra den här sommaren. Jag mår verkligen helt underbart bra, och ja kärleken hjälper nog till men med inställningen jag har just nu är helt klart den rätta.

Ja alla fall så kom Kim upp till mig i fredags, kort efter att jag kommit hem från jobbet. Och han åkte hem idag vid halv två :( Dock fick jag ju träffa honom lite senare ändå, då han efter ca 50 minuter ringde och sa att min plånbok låg i hans bil. Så jag fick kasta mig iväg från bryggan där jag låg och åka och möta upp honom i Kilafors. Det braiga med det var ju att jag fick pussas lite till ;)

Vi har haft en underbart mysig helg, badat rätt mycket både på Fagernäs, Orbaden och här hemma. Myst, kollat på film, ätit och bara haft det bra!

1 kommentar:

Stina sa...

Du mår verkligen som du förtjänar, väldigt glad för din skull! Och väldigt fina hälsingebilder! Stor kram