2013-06-03

Velpottorna!

Jag brukar inte vara så velig av mig, inte ofta alla fall. Men när det kommer till att bestämma mig för när jag ska ha semester så är jag helt omöjligt velig. Har jättesvårt att bestämma mig för hur många veckor jag ska ha, och vilka veckor. Dom senaste två åren har jag alla fall haft en vecka per sommar då en resa varit inbokad, men inte i år. Amanda och jag samsas ju om veckorna också då vi inte får vara ledig samtidigt, och hon är lika velig som mig när det kommer till semester så det är ju inte heller till nån hjälp. Såg ut att vara klart för oss men idag gjorde vi förhoppningsvis sista ändringen, haha! Vi skiftade varsin vecka med varann så nu kommer jag ha semester v.28 och 29, jobba v.30 och 31 och sen vara ledig igen v. 32 och 33. Gillar att dela upp min semester och har gjort så alla år tror jag. Då känns det inte som att man "slösar" bort sina semesterveckor på samma sätt, haha. ll

Dom första två veckorna vill jag vara hemmakring för då kommer Malin och flickorna vara här uppe, men den andra perioden är jag lite öppen för förslag. Skulle ju vilja hitta på nåt kul (= åka nånstans)

Inga kommentarer: