2013-06-30

Hälsingenatta

Idag har jag ju inte haft den mest produktiva dagen i mitt liv direkt. Förutom att jag lyckats fixa middag så har mina största ansträngningar handlat om att förflytta mig mellan sängen, soffan och en filt på gräsmattan. 

Hade desto roligare igår då. Förfest hos Linda och Per i Vallsta och sen 51:an till Bollnäs för att gå på Engmans på parken. Stannade på Cielo en sväng på vägen ut dit först. 

Vädret var helt perfekt och det var verkligen en jäkligt rolig kväll. Flera av dom har jag ju känt sen 1986! 

Efter en sån fin kväll känns det ju enklare att må dåligt dan efter. Även om jag idag är redo att vika mitt liv åt nykterheten ;) 





1 kommentar:

Stina sa...

Jaha så blev man avis här då! Lät som en himla härlig kväll med Engmans och allt. Tänker faktiskt på dig när jag tänker tillbaka på alkoläsk och fest hemma hos oss :) kram