2013-05-19

U N D E R B A R T!!!

Jag skulle verkligen vilja pausa lite i livet nu. Hela jävla långa vidriga vintern har man väntat på dagar som denna. Vill inte att det ska ta slut! Det var vinter och sen bara smällde det till. Går alldeles för fort detta, man vill bara stanna upp och insupa och NJUTA av allt! Var lite mulet på förmiddagen, men då jobbade jag så det gjorde ju inte så mycket. Men när jag slutat sken solen, och det gjorde den tills den gick ner. Hämtade kameran och åkte till Hans-Jons. Satt ute i solen och bara kände livet flöda i kroppen. Fotade massa blommor och det som kom i min väg. Mat, efterrätt och lite yatzy hanns också med innan jag åkte hem och bytte till träningskläder för att ge mig ut på promenad. Var ute i 1½ timme och det var så magiskt vackert ute!

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Ser ut som Melvin njuter av solen Också:)

stina sa...

otroligt fina bilder anna!!!
duktig du är!
kramar