2013-04-18

Funderingar en torsdag i april!

Här sitter jag en torsdagskväll i april och funderar på livet. Dricker en latte med dubbel espresso i, känns lite busigt men jag kan ju göra det för jag är ledig i morgon. Känner för att vara uppe och skrota länge ikväll. Sådär när man liksom kollar massa tok på datorn och lyssnar på bra musik. Såna kvällar brukar det kunna bli en del nostalgi. Men för tillfället lyssnar jag på Håkan Hellströms nya, gillar det jag hört hittills!

Klurar på att beställa lite förstoringar. Dessa två ska jag alla fall ha!

Denna bild vill jag också ha, men den vill jag ha på canvasduk i en fin ram så jag väntar på att mamma och pappa köpt färg till sin fotoskrivare och en canvasduk. Har liksom bara hittat färdigmonterade canvasdukar att beställa annars. Och jag vill ju ha den i en ram.

Avvaktar nog lite till, kan ändå inte bestämma mig än.

Tänker rätt mycket på sommaren nuförtiden. Längtar och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS verkligen på att denna blir en bra sådan! Jag tycker faktiskt att jag förtjänar det. Förra sommaren var ju inte riktigt på min sida. Mådde stundvis väldigt dåligt så att denna ska bli bättre är ju inte så svårt att uppnå, men jag önskar mig en sån där extra bra sommar. Semestern är spikad till v. 28, 29, 30 och 33. Inga planer direkt mer än att Malin och flickorna är "hemma" v. 28 och 29 så då ska jag ju umgås med dom så mycket jag kan! Skulle inte ha nåt emot en liten romans heller. Behöver känna det där "pirret" känner jag. Jag har ju visserligen "umgåtts" med nån hela vintern, men "pirret" har inte funnits och det beror nog till stor del på att jag medvetet stängt av pga den stora åldersskillnaden.
Men jag tror det fått mig att överleva vintern, haha! Fast jag inser ju att jag nog måste klättra lite uppåt i åldrarna om jag ska ha mig nåt seriöst. ;) Men det handlar väl inte så mycket om åldern egentligen, bara att man nog måste vara på samma ställe i livet.

1 kommentar:

Stina sa...

Det värmer extra mkt att läsa att du gillar Håkan ;)
Hoppas på en bra sommar!
Kramar!