2013-01-30

Ny vecka, nytt humör!

Hej på er! Jag kan ju meddela att mitt humör är mycket bättre denna vecka. Extra lång helg och varmare väder gjorde susen. Var även underbart att få håret klippt i måndags av bästa bästa bästa Linnéa! Tänk att jag alltid känner mig flera kilo lättare när jag går från frissan, nog för att jag har tjockt/tungt hår, men så mycket väger det ju knappast.

Var som sagt ledig tre dagar i helgen och det var ljuvligt härligt, särskilt med tanke på den lite tunga veckan som var. På lördag förmiddag tog jag tag i nödvändig städning hemma, och mitt i allt hällde jag upp ett glas vin. Sen när jag smuttat lite på det kom jag på att jag ju inte haft en tanke på vad klockan var (före 13) och om jag skulle behöva köra bil senare. Nu behövde jag ju tack och lov inte det. Men det var väl ett tecken på att jag kände mig helt ledig helt enkelt. SKÖNT! Blev inte mer än ett glas ändå för det var inte nåt vidare gott. Resten av helgen har varit lugn och skön. Kollat på en del film, promenerat och bara myst omkring.

1 kommentar:

Julia sa...

Härligt med tre dagar helg :) Idag skulle jag önska att jag var ledig, så fint väder ute och solen värmer! Ha en fin dag :)