2012-12-31

Sammanfattning av 2012

ÅRSREDOVISNING 2012

I detta inlägg kommer det inte finnas några bilder. Tänkte att jag skulle fixa till en bildsammanfattning av 2012 sen, i morgon kanske.

Vilket är ditt bästa minne från det här året? Det är ju helt klart resan till Jordanien med lillasyster.

Vilket är ditt sämsta minne från det här året? Sommaren.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja jag åt middag i ett beduinläger, det har jag ju aldrig gjort förut. Jag badade badkar tillsammans med 3 "vuxna karlar", det trodde man ju inte ens gick.

Höll du dina nyårslöften? Ja faktiskt så gjorde jag det. Hade ett hemligt nyårslöfte som skulle innefatta att jag skulle vara mer öppen gällande "kärlek". Och ni anar inte vilket stort steg jag tagit detta året. Svårt att förklara men jag har känt i stället för att tänka. Minns särskilt ett tillfälle i somras då det var så väldigt tydligt. Jag la alla tankar åt sidan och bara gick efter känslan. Och just för stunden så funkade det. Det var en väldigt häftig känsla som jag nog aldrig varit med om tidigare. Just det slutade ju inte bra, eller det gjorde det nog egentligen. Väldigt glad att jag gjorde det är jag oavsett.

Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? Nja, det tror jag nog inte. Eller jag lärde ju känna en nu på slutet av året. Men hur mycket plats jag låter honom få i livet låter vi vara osagt än så länge.

Har du varit lycklig i år? Jag har verkligen haft lyckliga stunder, och då särskilt under den senare delen av året. Men jag har också varit riktigt olycklig.

Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? Inte för att jag på nåt sätt vill, men antagligen den vidriga sommaren.

Vilka länder besökte du? Förutom det mest uppenbara, Sverige så var jag till Frankrike och Jordanien.

Största misstaget? Tycker nog inte riktigt att jag gjort nåt misstag. Mer än alla klantiga fadäser i köket såklart, men det lär väl fortsätta även under 2013 skulle jag tro.

Bästa köpet? Hmmm, min Tassimo kanske, kaffemaskinen. Även mina båda par löparskor som jag köpte.

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Jag skulle definitivt vilja bli kär. Det borde vara dags för det nu.

Vad önskar du att du gjort mer? Önskar att jag hållt i min springning längre än jag gjorde. Men det SKA bli nya tag till våren. Önskar även att jag legat lite mer, haha!

Blev du kär i hur? Nej jag blev inte kär. Hade däremot några små "crushar" eller föremål av intresse.

Vad fick dig att må bra? Mina finaste vänner!

Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman, haha!

Vad gjorde du på din födelsedag? Själva födelsedagen var en söndag och den firades rätt stillsamt vad jag minns. Åkte till mamma och pappa på eftermiddagen där jag åt tårta och kollade på fotboll. Firade ju kvällen innan med middag hemma hos mig och utgång med Amanda, Caroline och Karin.

Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? Roligaste dagen på hela året inträffade 7/7. Då jag började med Jon och Cissis bröllop och avslutade med logfest i Alfta. Fantastisk dag med MYCKET skratt! Och jag har nog aldrig heller känt mig så fin som jag gjorde då i min orange långklänning.

Inga kommentarer: