2012-12-20

Så glad!

Just nu är jag en mycket lycklig människa! Dels tack vare att jag nu har 6 dagar julledighet framför mig. Men även tack vare denna pryl på bilden.

Min dator sa ju helt upp sig och jag insåg häromdan att jag inte sparat en enda liten bild från 2012 till den externa hårddisken. Vissa har jag ju lagt upp i bloggen och på facebook, men långt ifrån alla. Men idag tog jag med datorn till jobbet och Janne skruvade ur hårddisken och jag fick låna denna dockning av honom! Så nu har jag fört över mer än 3000 bilder!!! Och även en del annat till nya datorn. Känns ju såååå skönt! Ska bli bättre på att säkerhetskopiera oftare. Man borde ju kanske få in en rutin på att göra det en gång i månaden eller nåt.

Har fått årets två första julklappar ikväll också. Ett från jobbet och ett från Amanda. :) Klurar lite på om jag ska öppna dom redan nu... Sååå nyfiken! Även om jag nog klurat ut av rimmet vad det från Amanda innehåller :)



Inga kommentarer: