2012-11-08

Otippat!

Jaha, vad ska jag skriva om idag då? Kanske ska berätta att jag faktiskt hade en liten dejt i tisdags?

Nu är det ju alldeles för tidigt för att säga nåt mer om detta eftersom jag träffade honom först i fredags. Men det är fan inte helt fel att ligga i soffan och "tonårshångla" till Twilight och bara mysa! :D

Kan tänka mig att många skulle ha diverse åsikter om åldersskillnaden också. Men det är faktiskt nåt jag skiter i, för jag vet att jag har dom allra BÄSTA bakom mig i detta. Behöver väl inte heller skriva nåt om jag är den äldre eller yngre i ekvationen? :p

1 kommentar:

Svorsken sa...

Ohh vad hærligt med tonårs hångel:))

Blir nyfiken hær,vem ær Killen?:)

Kul før deg!
och ålder har ju ingen betydning!
och det ær væll ingen andra som behøver bry seg om vem du hånglar med(æven om jag vet att många kænner att dem MÅSTE komma med sina åsikter om allt)

Kramar