2012-10-16

Ny jacka!

Precis hämtat paket innehållandes denna fina jacka! En Tenson Himalaya som jag länge gått och suktat efter. Var inne på en sån redan för några år sen men då blev det en annan. Även förra året var jag lite inne på att beställa den, men det blev inte av. Sen för några veckor sen såg jag att det var rea på den på Sportamore och tänkte äntligen klicka hem den. Men då fanns ju inte den röda i min storlek :( Men i slutet av förra veckan fick jag en rabattkod från Sportamore på 25% så jag kollade runt lite där och såg då att jackan nu fanns inne i min storlek igen!! Mycket nöjd!

När jag tänker efter så känns det som evigheter sen jag köpte några svarta kläder. Blir mest knalliga färger nuförtiden. Verkligen lyckats komma bort från stadiet då man ständigt var klädd i svart. Kan inte minnas när jag var klädd i helsvart senast. Även om det kan vara vansinnigt snyggt!

Konstigt ändå, att med vissa människor kan man liksom bara kolla på för att veta vad dom känner/tänker. Lite sådär som gamla gifta par som avslutar varandras meningar... Hände en lite lustig sån grej på jobbet idag.

Jag och Amanda satt och pratade och då sa jag "Jag hörde en sak på radion idag" Varvid hon svarade "Ja det hörde jag med" Och det svarade ju hon innan jag ens hann berätta vad det var jag hört. Haha, när vi insåg det började vi ju tokskratta! Haha. Och ja, det var exakt samma sak vi hört.

Inga kommentarer: