2012-09-20

Road kill!

I morse vaknade jag med en huvudvärk utan dess like. Garanterat kommer det från nacken som inte är i sitt bästa skick. Tabletter tog allafall udden av det sim tur var. Åkte till jobbet och hela dan mådde jag skumt. Illamående och ont i skallen. Slutade redan 15 idag för jag hade tänkt mysa lite extra. Det var alltså planerat att jag skulle sluta då. Vilket, med facit i hand, var tur med tanke på kroppstillståndet. Åkte hem och proppade i mig fler ipren och tog sen en promenad i solen! Kallt men underbart.

Tyvärr mådde jag ju inge bättre av det. Så jag la mig i soffan och kollade en film och kröp ner i sängen strax efter nio!!! Det är ju inte likt mig och jag kan inte minnas när det hände senast??! Hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon!! Sov gott!

1 kommentar:

stina sa...

fina bilder och hoppas du mår bättre. tack för din kommentar. har faktiskt tänkt en del på dig sista tiden, har skrivit om den första tiden när jag blev sjuk och det var ju egentligen då ja lärde känna dig. <3
puss och kram