2012-09-15

Lördagsmys!

Lördag är inte riktigt min favoritdag. Det är nog av samma anledning jag inte gillar nyår och midsommar, allra minst nyår. För är man ensam så blir dom dagarna liksom extra ensamma. Lätt att man "glöms bort" som singel faktiskt.

Jaja, nu ska jag inte låta så deppig, för det är jag inte idag. Inte ett dugg! Njutit av att vara ledig idag, har ju jobbat dom två senaste lördagarna och jag jobbar dessutom nästa. Då jobbar jag med Amanda, det är väldigt sällan vi jobbar lördag tillsammans, det har nog hänt max två gånger tidigare.

Har knåpat ihop 6 små armband ikväll och nu smuttar jag på ett glas rött och lyssnar på musik. Många låtar med mycket känslor. FINA känslor! Jag har den senaste tiden blivit påmind om väldigt starka känslor som alltid kommer att finnas där och liksom vara en stor del av mitt liv. Skönt att komma till en punkt då man inser att man accepterar att vissa saker inte går att ändra på.

Nu ser jag faktiskt fram emot en rolig och bra höst! Hoppas vi snart planerar in en myskväll med arbetskamraterna och sen så ser jag fram emot en 25-årsfest om några veckor. Kan bli riktigt skoj! Snart har jag förhoppningsvis en chaufför att anlita också :D Har en del att kassera in om man säger så!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Det låter bra!!
Det Behøvs en toppen høst efter en dårlig sommar,det førtjænar du!

Tycker nyår å midsommar ær lite øverskattat jag,julen ær min favoritt som man (oftast) alltid firar med familien!

Hærligt med en egen privat chaffis innom kort føresten:))