2012-09-24

Fin dag!




Idag på min lediga måndag har jag varit ute i skogen och plockat trattkantareller med Sofie. Fick ihop en del alla fall! En kasse fick farmor och en kasse fick följa med till Hans-Jons. Själv äter jag ju inte svamp. Konstigt att jag älskar att plocka det så mycket som jag gör då?

Solen sken så det var riktigt härligt ute, men riktigt kallt faktiskt! Hade både vinterjacka och mössa på mig. Varm choklad och kakor satt fint där vi satt på en sten.

Hmm, just nu övas det på "Blinka lilla stjärna" på nedervåningen hör jag, min granne har börjat spela dragspel... Behöver nog inte säga så mycket mer.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Hærligt!
Jag æter heller ænn att plockar så ær bara å skicka lite
hit också næsta gång:)


Pyamasen som Ella har ær från Carters USA å dem finns faktiskt i vuxen storlekar också med føtter å allt:))

Kram