2012-09-12

En ledig onsdag!

Idag har jag då haft en ledig onsdag. Det är ju lite ovant, brukar ju vara "lördagsledig" på måndagar eller fredagar. Men just denna veckan passade det bättre med onsdag.

Det som även varit lite ovanligt med denna dag är att jag spenderat nästan hela dagen i köket. Där är jag ju oftast bara när jag måste annars. Men idag har jag städat och rensat lite grejer, diskat och även suttit vid köksbordet och pysslat. Druckit massa te har jag även gjort. Och lyssnat på massa bra musik.

Framåt kvällning åkte jag till Ica för att hämta paket innehållandes dessa tre par skor. Behövde lite nytt inför hösten/vintern så jag hittade dessa på Skopunkten (och man kan ju beställa därifrån om man inte har en butik i närheten) Himla bra med "köp 3 betala för 2" Älskar nätshoppning jag, så man slipper gå i affärer :)


Efter att ha hämtat skorna så åkte jag till Hans-Jons. Där väntade dessa två.
En av dessa klarade teoriprovet till körkortet idag! Säger inte vem:)
Käkade även lax med familjen där så man slapp ju laga mat idag igen, såå bra! Nu väntar jag på Bonde söker fru, är ju sån sucker för såna där "hitta partner-program" det konstiga är att jag inte själv lär mig några bra knep. Ska nog ta och förflytta mig till soffan om en stund, köksstolen börjar ge mig träsmak i röven.

Inga kommentarer: