2012-09-02

2-åringen!




Igår direkt efter jobbet åkte jag upp till Järvsö/Säljesta för att fira den här lilla godingen som fyllde 2 år! Hade ett stort paket innehållandes en skottkärra till honom.

Han är så go, och inte nå blyg alls. Satt på huk för att ta kort på honom, men då kom han fram till mig och sa "kama" och då ville han sitta i knät och gosa. Mysunge! Och lika när jag skulle hem, då vill han också "kama"

Kvällen spenderade jag som ett trött slakt i soffan, kollade på tv och film. Har nu hunnit se 3 av 6 Liza Marklund-filmerna så jag har lika många kvar. Men nu tror jag det blir en annan film. Tänkte nog se What to expect when you´re expecting. Ska gå och hämta lite chips och blanda ett stort glas med hemmagjord rödvinbär- och citronsaft! Är nog den godaste saften jag vet.

Hoppas ni haft en mysig helg! Själv fortsätter min helg en dag till då jag är ledig i morgon!

Inga kommentarer: