2012-07-10

Torsdag och fredag!

Torsdagen ägnade jag och Sofie åt shopping! Mycket bra affärer och mycket rea, så det har blivit en del grejer. Sofie var ju tvungen att leta kläder till bröllopet hon skulle på på lördagen. Jag hade ju mina kläder klar redan, tack och lov! Efter många om och men lyckades hon få ihop en ensemble till slut. Eftersom vi var på olika bröllop så hann jag inte se henne när hon var helt tillfixad.

På kvällen var vi på bio och kollade på opera. Låter konstigt, men Sofie hade ju fixat operabiljetter och hade inte fattat att det var en inspelad föreställning som visades på en biograf. Men jag tyckte det var bra, för då kunde man ju äta popcorn!! :D

På fredagen strosade vi bara lite på förmiddagen innan det var dags att åka till flygplatsen.
Landade vid 20 och sen var det bara att fara hela vägen hemåt. Tyvärr blev det ett väldigt ofrivilligt stopp strax efter att vi kört in på 83:an eftersom vi körde på en grävling och var tvungen att plocka löst lite bildelar som hängde och slängde. Men hem kom vi och då var det liksom inte så mycket annat att göra än att krypa ner i sängen eftersom jag visste att jag var tvungen att kliva upp i bra tid dan efter.

Inga kommentarer: