2012-07-14

Ibland har man tur!

Har länge varit ute efter en ny ansiktscreme nu, dom senaste sorterna jag provat har inte fallit mig helt i smaken. Allra allra helst vill jag ju ha min absoluta favvo Hope in a jar från Philosophy. Men den är svår att få tag på i Sverige och dessutom mycket dyr. Kommer jag till USA nån mer gång ska jag bunkra! Kollade lite i Frankrike men det är ju svårt när man inte vet nåt om produkterna ju. Och som ni kanske vet så är inte fransmännen de allra bästa på engelska... Men, sista dan när innan vi åkte hem var jag in i det stora varuhuset i närheten av där vi bodde. Rafsade i all hast åt mig ett par örhängen som passade till min orange klänning för 3.95 euro och även en dagcreme. Dom andra väntade otåligt på mig så jag hann inte tänka så mycket. Men jag tänkte som så, att eftersom den kostade strax under 5 euro så kunde jag chansa.
Men faktiskt så gillar jag den väldigt mycket. Doften är väl inte min favorit kanske, lite väl tung. Men krämen känns väldigt skön och jag är mycket nöjd, särskilt med tanke på priset, haha! Hyn känns fräsch, och jag vet ju inte om det är krämens förtjänst, men lite har den nog allt med det att göra.

Inga kommentarer: