2012-05-16

Framsteg

Löpningen är inne på vecka 2 och 2 av 3 dagar avklarade. Ska faktiskt följa schemat till punkt och pricka och inte sväva ut på annat tänkte jag. Tror jag har lättare att lyckas då helt enkelt! Men jag känner redan att det finns mer i kroppen. Skön känsla! Kommer säkerligen nåt bakslag men då gäller det att kämpa emot. Idag sprang jag samma runda och samma slags intervaller som i måndags och faktiskt så hann jag längre idag! Och då tyckte jag att det kändes tyngre att springa idag. Det peppar ju faktiskt!!

Vi stängde 16:00 idag, men hur kul är det när det i princip väller in folk fem över. Suck! Kom hem tillslut alla fall.
Var ut och shoppade lite på lunchen, två nagellack och en fin blå bh som det var rea på. Kan inte visa nån bild på den för tillfället för jag har den på mig, och jag vill inte gärna flasha boobsen, haha! Däremot kan jag visa bild på en finfin klänning jag beställt!
Det vankas ju bröllop snart igen och jag är ju inte den som använder nån klänning jag redan har då. Må anses slösaktigt och dumt men vafan, får man ett tillfälle att köpa en ny fin klänning så tar man det! Så är det bara! Ville helst inte ha en blå klänning nu (även om jag ÄLSKAR blåa klänningar) men det var mest såna jag hittade. Var inne på att jag ville ha en grön, och jag har beställt även en sån. Men just nu känns denna helt rätt!! Roligt med långklänning för en gångs skull också. Nu väntar jag bara på att den ska komma så jag får prova och se den i verkligheten!

2 kommentarer:

Stina sa...

Jättefin klänning ... Vart ska du på bröllop?

Erika sa...

Åh vilken fin klänning! Varifrån har du beställt den?

Ja det är så drygt med nackspärr eller skuldraspärr för vår del då! :-) Skulle nog behöva gå på massage en gång i veckan! Haha!

Kramar!!