2012-05-31

1-årsdagen!

Haha, tänk vad det är lätt att glömma hur dom första veckorna med Franco var. Här var en liten fräsande sak som inte gick att peta på. Och idag fyller han ett år och ÄLSKAR att kramas och mysa!
Han har fått extra smaskig mat idag och även ett lass med räkor som han slukade i ett nafs! :)

Självaste matten var också väl unnad att få nåt gott ikväll så det blev jordgubbar med glass och dulce de leche! Hela dan igår och större delen av denna dan har jag mått ganska så risigt. Haft grönjävligt ont i skallen, särskilt igår, stundvis mått lite illa och varit allmänt klen i hela kroppen. Kände att det blev bättre på eftermiddagen idag. Även idag tog det mot nåt fruktansvärt att springa efter jobbet. Men det ska springas 3 gånger/vecka, SÅ ÄR DET BARA!!!

Men jag måste ju säga att det känns grymt skönt nu efteråt! Benen var som kökssoffor, dom var sååå stumma hela tiden, men jag sprang på och konditionen kändes förvånansvärt bra. Ska kanske tillägga att jag var ute och sprang i endast 5,6 grader och SPÖREGN!! Stolt ska ni veta! :D

3 kommentarer:

Stina sa...

Vad menar du, är det bara fem grader däruppe? Jag hoppas du skämtar, brrrrt. Jag har lovat Noah att bada i Bollnäs ha ha succé!
Grattis till Franco!

Emma G. sa...

Åh fem grader och spöregn vill jag också ha. Trött på värmen nu.

Erika sa...

Fy va du är bra som kämpar på med springandet!! Heja heja! Skitbra att du ger dig ut även om det tar emot! Jag vill också kunna springa!! :-(

kramar!!