2012-04-26

Avloppskungen!

Tänkte att jag skulle ge er ett litet livstecken här. Hade jag lyckats knäppa en bild igårkväll så hade jag visat det, men nu får ni en helt random bild från min resa till Schweiz i somras i stället. Alla fall, igår stod jag och hängde tvätt i tvättstugan och hörde efter en stund ett lite sörplande ljud inifrån badrummet (för er som inte varit hos mig kan jag tala om att man först kommer in i tvättstugan och sen går man vidare in i badrummet) så jag tog ett par steg bakåt för att kolla vad som hände. Och synen jag fick se var bakänden av Franco på toalettstolen... Så ja, framänden var alltså där nere och drack! Fascinerande att han lyckades balansera framfötterna där i utan att bli blöt om tassarna. Till saken hör också att jag har wc-blått i min toa, och det är nog inte så nyttigt för små katter. Eller för nån överhuvudtaget! Men han verkar ju må bra, och jag upptäckte ju honom fort. Men hädanefter måste jag försöka komma ihåg att alltid fälla ner locket. Det förklarar även att jag en gång tidigare såg små smutsiga tassavtryck i toalettstolen.
I övrigt ligger väl landet rätt fint. Vore trevligt med lite varmare väder nu faktiskt. Har varit alldeles för jävla kallt länge nu. Gärna redan på lördag då jag ska på en mysig dagstripp till Gävle med ett gäng fina vänner! Längtar väldigt mycket efter det!



1 kommentar:

Svorsken sa...

Toalettstolar ær tydligen himla spænnande dem! Både før barn å katter:)

Hær har Solen å lite værme kommet tillbaka,Hoppas det gjort det hemma å!
Å Hoppas du hadde en trevlig dag igår!

Kramar