2012-03-14

På håret?

Ikväll precis strax innan jag stannade bilen hemma ringde min mobil och det var en av mina jobbarkompisar som ringde för att höra om vart jag var. Hon hade nämligen sett massa blåljus som åkte i full kareta åt Arbrå-hållet när hon gick hem från jobbet. Lite senare ringde även mamma för att höra så att jag var hemma, hon var hos en kompis som hade hört om en olycka i Röste vid halv sju. Hon hade visserligen sett att det lyste hemma hos mig när hon åkte förbi men ville väl försäkra sig ändå. Nu var det ju ingen fara med mig alls, för jag var ju hemma helt välbehållen och levande på alla sätt. Men den där olyckan måste ha hänt bara nån ynka minut efter att jag passerat Röste. Ingen skadades som tur var, men jag är väldigt glad att jag inte var inblandad på nåt vis och att jag slapp se nån krock!

Jag var på rätt sida oturen helt enkelt!!

En annan sak jag vill vara på rätt sida turen om är Mix megapols tjejplan till New York! Känns som jag aldrig velat vinna nåt så mycket som just det här. Så om ni läser detta och tycker att jag är det minsta lilla trevlig så får ni väldigt gärna gå in och nominera mig på mixmegapol.se! Om ni inte tycker om mig så kan ni nominera mig för att bli av med mig några dagar också! Vet att jag åtminstone har 4 nomineringar, men jag tänker att ju fler jag har desto större är chansen! Har ju inte den minsta tur när det gäller sånt där, men jag skulle bli så vansinnigt jävla skitglad om jag faktiskt skulle vinna!

Inga kommentarer: