2012-02-17

Vinden har vänt!

Tänk vad knepigt ändå, större delen av veckan har jag varit på ett grönjävla depphumör utan att direkt veta varför. Tårarna har varit väldigt nära många gånger, och kommit flera kvällar när jag kommit hem (eller redan i bilen på väg hem om jag ska vara ärlig) Men idag på förmiddagen, så kände jag att det liksom lättade. Utan att nåt särskilt hände liksom, ganska strange hur man kan funka. Lunchade på Scandic med Amanda och Jennie och det blev väl nåt skratt då också ;)

Om ni har vägarna förbi så måste ni verkligen komma in och kolla in vår nya fräscha butik! Eller ja, butiken är ju densamma men inredningen är ny. Riktigt nöjda är vi allihop och det känns väldigt bra. Har varit en knasig jobbvecka, man är ju inte riktigt van att jobba på en byggarbetsplats, men det har varit jättekul och spännande. Och att få skruva och dona passar mig väldigt bra. Att få skruva är verkligen som terapi för mig, otroligt avkopplande! Har alltid älskat det, fråga mina föräldrar haha, jag var inte gammal när min favoritsyssla var att skruva loss köksknopparna hemma i tid och otid.

I morgon eftermiddag blir det lite firande i butiken, och dit kommer även Sofie när hon kommit med tåget. Sen åker vi hem och har familjemys!!


1 kommentar:

Svorsken sa...

Ær vældiogt vanligt å ha karneval nær det ær Fastenlavens(typ semledag)
så dem flesta barnehahar hadde det førra veckan...

Skoj med besøk från Lillasyster,hoppas ni hadde en trevligt helg!

å bra att deppet slæppt!!

Kramar