2012-02-23

Strössel!

Gick runt Vågen på lunchen idag med, men varierade mig med att gå åt andra hållet än jag brukar (går alltid motsols) och det gick ju bra det med, även om det kändes "fel" :) Såg ett fågelkärlekspar som såg ut att vara på sin första eller andra dejt, haha dom var skitsöta!

Har ju varit några plusgrader nu ett par dagar så det var faktiskt märkbart hur det sjunkit ihop sen jag gick där igår. SKÖNT!!! Mer plusgrader åt folket!

Nu kollar jag lite film och ska äta lite glass med strössel (åt två mackor nyss också så ni inte blir oroliga att jag bara äter glass till middag, vilket ju mycket väl kan hända en bedrövlig människa som mig) Har för tredje kvällen i rad sån sjuk craving efter strössel (???) så jag måste ju äta lite glass till det då. Ja som sagt, vid en eventuell graviditet blir jag väl antagligen normal eller så blir det total kortslutning!

Inga kommentarer: