2012-02-27

Oscarnight!

Årets höjdpunkt är alltså här! Är i vanlig ordning ledig i morgon så att jag kan sitta uppe hela natten och glåma :)
Har faktiskt sovit några timmar innan, la mig redan halv nio !!! Klockan stod på 01:30 men jag vaknade först en gång strax före elva och sen igen strax före tolv, då gick jag upp. Nu sitter jag och frossar i fina folk, och framförallt fina klänningar! Klädporr!!
Själva galan börjar först om 20 minuter. Inga direkt favoriter bland filmerna det här året, men jag hoppas verkligen att Melissa McCarthy vinner för bästa kvinnliga biroll!

Angående klänningarna så kan jag lätt konstatera att vitt är årets färg. Vilket jag tycker är sådär... Mest för att jag verkligen inte kan ha vitt på mig. Ser verkligen så jävla illa ut när jag har vitt! Och jag har flera som håller med mig där :) Så ett bröllop i vitt är helt otänkbart för mig!

2 kommentarer:

stina sa...

haha jag tänkte faktiskt på dig imorse, att nu har anna säkert varit uppe hela natten ;)

Svorsken sa...

Bra gjort å hålla ut hela natten,tror inte jag hadde klarat det!

Tack,jo det var jag,fisk var typ det enda jag klarade av och gøra,tårtor ær inte min starka sida!:)

Kram