2012-02-25

Lördagslunk

Den här bilden skickade jag som mms till mamma i morse, mest för att visa hur gosig Franco var (men inte jag speciellt så tidigt) Men det hon undrade var vem som fotat det. Haha, hon kanske hoppades på att jag hade karlbesök, men så roligt var det ju inte. Jag tog den såklart själv med telefonen. Ber om ursäkt för den fula bilden, men jag är inte snyggare än så när jag är nyvaken ;)
Ville egentligen gå ut på promenad men det blåste nåt så grönjävligt, och dessutom var det i princip blankis, den kombinationen låter som katastrof i mina öron.
Idag hade jag besök av dessa två filurer några timmar. Bjöd på kladdkaka med glass som jag snott ihop tidigare. Kladdkakan alltså, glassen hade jag köpt. Todd har Francos favoritleksak i munnen. Han var vid tillfället ute och när han kom in för ett tag sen hade han det lite styrigt med att nosa och lukta överallt.
Har precis testat en ny produkt, eller åtminstone ny för mig. Skyr, isländsk proteinrik yoghurt. Med jordgubbar och krossat linfrö... rena hälsogurun är jag ;) Har inte ätit mycket, men den mättar verkligen! Jag valde vaniljsmak, men det fanns en med hallon och granatäpple också. Den känns lite smaklös för att äta utan nån frukt/bär/sylt till.

Inga kommentarer: