2012-02-03

Frusen och sliten!

-18 och snålblåst är inte okej! Fy fasen vad jag är less på vinter och snö! Eller det är väl främst kyla jag är less på. Vill ha sol och värme NU!!! Därför plågar jag mig själv genom att kolla på bilder från sommar och solsemestrar! På nåt sätt för att hålla hoppet uppe om att det blir bättre. Behöver känna solen bränna på min hud! Fast på ett solfaktorinsmort vis såklart!


Tack och lov blev det ingen magsjuka! Men i 1½ dag kändes det verkligen som att det var på gång. Det där sugande magontet som man/jag får innan magsjuka hade jag. Och kände mig allmänt hängig. Kanske var nån ny form av mensvärk?? Både igår eftermiddag och idag på eftermiddagen har jag snudd på fått mindre träningspass på jobbet. Igår var vi tre stycken som slet med att göra rent dunken med sliprester (tro mig, det är inte gjort i en handvändning) men så bra det blev när vi äntligen var färdiga! Blodiga fingrar hade vi alla tre också, kan lätt bli så när man geggar med glas... :/
Idag har jag skruvat ihop en hurts och ett skrivbord! Jag ÄLSKAR ju att skruva så även om jag fortfarande har ont i näven så är jag glad över det jobbet. Har så länge jag kan minnas älskat att skruva, mina föräldrar är mycket medvetna om det också, jag var nog inte många år när jag ägnade mig åt favoritsysslan att skruva loss alla knoppar på köksskåpen hemma.
Blir nog mer slitgöra på jobbet framöver eftersom vi börjar med ombyggnad av butiken nästa vecka! Längtar till färdigt resultat!

Nu ska jag nog snart ta mig mot sängen och fortsätta med den grymt spännande Eldvittnet! Jobbar ju även i morgon, så än har jag inte fått helg.

Inga kommentarer: