2012-02-10

Äckligt!


Det kan mycket väl vara nåt stort fel på mig, men det är faktiskt så att buketter med röda rosor ger mig obehagskänslor! Andra färger på rosor funkar bra, men inte röda. Andra blommor funkar ännu bättre! Vet inte riktigt vad det beror på att jag känner så, jag bara gör det. Så varje gång när folk lägger upp bilder på facebook med buketter på röda rosor med texten "Titta vad jag fick idag" så kan jag inte gilla dom bilderna, haha! I stället kämpar jag mot kräkreflexen ;) Får väl stålsätta mig inför Alla hjärtans dag på tisdag då ;)

Som sagt, normal är jag säkerligen inte. Men det är å andra sidan inget jag strävar efter heller. Igår slog det mig en sak... När jag låg och vilade i soffan på lunchen så låg jag och fnissade lite för mig själv när jag tänkte på att den killen jag senast låg med var lika gammal som killen var när jag förlorade oskulden... Sjukt!

Eftersom jag skriver såhär mitt på dan så betyder det att jag är ledig idag. Mycket skönt! Däremot har jag lite problem att få nåt vettigt gjort. Finns ju egentligen massor att göra, men jag tar mig inte riktigt för. Tvättat och hängt sängkläder och kört en diskmaskin alla fall.

Inga kommentarer: