2012-01-20

Utmaning!

Går på Helenas tips om den där listan. Ja, det var ju en idé Stina hade med :)

Vad gjorde du för tio år sedan?
Då var det alltså 2002. Tur att jag skrev dagbok så jag kunde gå tillbaka och läsa, annars hade jag inte haft en suck att minnas vad jag pysslade med just då. Jag läste matte c på Komvux (astråkigt och helt vansinnigt ovettigt att lära sig). Just den 20:e januari skrev jag inget, men jag längtade väldigt mycket efter en resa ner till Göteborg några dagar senare. Jag och Sofie åkte ner för att kolla på handbolls-EM. Sverige-Ukraina!

Vad gjorde du för ett år sedan?
Hmm, måste rota lite i minnet. Eller ärligt talat måste jag nog kolla bloggen. Hade visst inte skrivit så mycket vettigt. Men mitt liv var väl på ett ungefär samma som nu. Fast jag var faktiskt kär när jag tänker efter. Och dessutom lite betuttad i en annan kille samtidigt... Haha!

Fem snacks du gillar?
Popcorn
Chips
Ostkrokar
Morotsstavar
Dip

Fem sånger du kan hela texten till?
Think twice
Om igen
Heaven
Nationalsången
The final countdown

Kan väl texten till massa fler låtar också, men jag måste alltid ha låten i bakgrunden för att kunna dom :)

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?
Betala av alla lån
Köpa ett hus
Skaffa städerska
RESA RESA RESA!!!
Byta ut andra resårbottnen i min säng

Fem dåliga vanor?
Kliva upp alldeles för sent
Lägga mig alldeles för sent
Matvanorna
Städar alldeles för ineffektivt
Alldeles för dålig på att ta hand om min kropp

Fem saker du gillar att göra?
Pussas
Resa
Kolla på bra film och serier
Dricka te
Spela spel

Fem saker du aldrig skulle klä dig i/köpa?
Skinnbrallor
Kilklackar (Har aldrig gillat det)
Helvit utstyrsel
Assymetriska kläder
Handbojor

Fem favoritleksaker?
iPhone
Dator
Min DVD/HDD
Min rosa åkmadrass (fast jag har inte hunnit inviga den ännu)
Kameran

Tio personer jag vill se göra den här utmaningen?
Alla som läser detta, vilket jag betvivlar är 10 personer.

Inga kommentarer: