2012-01-06

Filmdag!

Man ser ju rätt mycket amerikansk film, men nu är jag inne på min tredje film för dagen, och alla är skandinaviska:)
Först såg jag Kyss mig, och den tyckte jag var helt klart sevärd!
Sen blev det Jag saknar dig. Eftersom jag läst boken några gånger och älskar den så var jag förutseende nog att ta fram näsdukar innan filmen började. Och det behövdes såklart! Underbar film!
Just nu ser jag Huvudjägarna som jag blivit tipsad om. Har sett en dryg timme, och jag kan inte riktigt säga om jag gillar den eller inte. Just för tillfället är det mycket blod... Lite så att det vänder sig i magen faktiskt.

När filmen är slut så ska jag lägga mig och drömma nåt trevligt! Ingen sovmorgon i morgon för redan vid 10 ska vi fara neråt Storvik för att äta släktmiddag!

Inga kommentarer: