2012-01-14

Aj!

Idag har jag haft en smärtsam dag kan jag lova. I morse när jag vaknade kunde jag knappt lyfta huvudet från kudden. Har nån låsning mellan nacken och ryggen som vägrar släppa. Måste ha legat knasigt eller nåt för jag kände ju inget av det igår. Som nackspärr fast lite längre ner. Sitta och ligga är minst smärtsamt, gå och stå är inte lika roligt. Ingen höjdare att jag jobbade just idag då, men vi hade som tur var riktigt lugnt.

Ikväll var jag på Esplanaden och käkade med Kerstin och Veronica, mycket trevligt! Sen åkte jag hem en sväng till mamma och Sofie och kollade på tv innan jag for hem till min lilla bebis som varit ute ända sen jag åkte till jobbet i morse. Så länge har han aldrig varit ute förr. Snart blir det sängen. Har inga krafter kvar för den här dan känner jag. Har jag tur orkar jag läsa nån sida i Eldvittnet, som är superspännande!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Uff inge kul med låsningar i ryggen,finns det nån bra kiropraktor i Blns området eller?
Det har hjælpt meg mycket med både låsningar å knasigt bæcken.

Kramar