2011-11-22

Kärlek och glöggtips!

Idag har jag känt mig på riktigt bra humör måste jag säga. Lite skillnad mot för hur det var för ett tag sen... Men så kan det ju vara. Inga stora saker som hänt som gjort att det vänt heller utan jag tror hormonerna spelar mycket stor roll i allt.

Sen att vi fick in två av "mina" nya solbrillor till butiken idag kan ju ha hjälpt det lite på traven. Ett par svarta Pampered och ett par lila Confront. Båda från mitt ena favvomärke OAKLEY! (Det andra favvomärket är ju såklart Ray Ban) Dom svarta är väl det jag söker just nu, men dom lila sitter bättre och är också så fina på så jag kan verkligen inte slita mig från nåt av paren så det får nog bli båda som det ser ut. Köper dom nog inte samtidig dock :)
Testade en ny glöggsort igår, Blossa äpple. Den kändes en aningen syrligare än vanlig glögg så vill man komma bort från det sliskiga (som glögg kan bli ibland) så är detta ett gott alternativ.

2 kommentarer:

Julia Hamre sa...

fina briller:) lila är favoriten här! kram

Erika sa...

Åh den glöggen ska jag testa! :-)

Ja jag läser det mesta om det är bra! Haha!! Ingen favoritgenre. Åh den appen ska jag iaf ladda hem!

Kramar igen! :-)