2011-11-20

Bra söndag!

Denna dag har varit bra måste jag säga. Den började med att jag efter frulle, bestående av bacon, äggröra och te, slängde ut lilleman och for norrut mot Säljesta (Järvsö). Alltså, när jag åkt en bit kände jag att jag började få magknip, och det vet ni väl alla hur det känns? Inte skönt eller kul på nåt sätt! Var fundersam om jag skulle bli tvungen att stanna vid nån liten vägsnutt längs vägen... Men tack och lov klarade jag mig hem till Mari, haha! Möttes av en stående och skrattande Erik i hallen! Han växer alldeles för fort, lika som alla andra barn. Han har lärt sig gå nu, men tyvärr inte att säga Anna. Det får bli hans nästa uppdrag. Blev bjuden på lunch och vi tog oss en promenad i halkan. Kollade även in en sväng på loppisen och fick med mig två små prylar hem, men jag hade ju lämnat desto mer :D

När jag sen kom hem hade jag varit borta i sex timmar så det var nån som var sugen på att få komma in och gosa då! Hann fixa veckans matlådor innan det var dags att fara iväg till Saga för att gå på bio. Mötte upp min jobbarkompis och hennes som där också. Filmen var såklart väldigt bra!! Längtar redan till nästa del som kommer om ett år!!

Nu är jag nyduschad och har en varm gosig kisse liggandes på magen så jag ska nog ta och kolla på ett avsnitt av Glee innan det är sovdags. Egentligen vore det väl bäst att lägga sig redan nu, men jag kan inte hålla mig. Började kolla på det häromdan, och igår såg jag fem avsnitt på raken:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh måste oxå ta och se den filmen snarast! =)

stina sa...

mysigt. måste oxå se den filmen, om jag får med mig nån :)