2011-10-27

In och ut på kontot!

Här händer inte så mycket. Har en sån där riktig trökkväll idag, då jag ska betala räkningar och dona med sånt tidskrävande som att säkerheteskopiera filmer och bilder till den externa hårddisken. Tråkigt som sjutton att utföra, men sååå bra om datorn oturligt skulle krascha! När min förra dator gick sönder var hårddisken intakt tack och lov så att allt innehåll gick att rädda. Men rädslan jag kände innan jag visste det var inte kul. Så samtidigt som jag köpte ny dator köpte jag samtidigt en extern hårddisk.
För övrigt så längtar jag tills dessa godingar kommer in till butiken. Oakley Pampered!

3 kommentarer:

stina sa...

när jag är hemma i jul kommer jag in så får du hjälpa mig med solglasögon, måste ju ha lite glassiga på teneriffa ;)

Svorsken sa...

Tråkigt men nødvændigt.. Glad att man orkade føra det om det skulle bli nå skit med datan:/

Ja Høsten å alla dess sjukdommar,suck..

Hoppas du har en trevlig helg!!
Kramar

Hanna sa...

Skönt att få sånt gjort:) Hoppas du mår bra. Här i Uppsala kommer hösten med stormsteg. Stor kram