2011-10-03

Glada Hudik


Bilden har inget med inlägget att göra, bortsett från att det är en fin bild:) Har varit ruggigt dålig med att fota på senaste tiden. Skärpning!

Inte så vanligt att jag bloggar såhär på en måndagmorgon, men nu är det så att jag faktiskt är ledig idag!! Ska dricka lite te framför tv:n nu och om ungefär en timme ska jag plocka upp mamma och sen åker vi till Hudik. Först ska vi väl käka lite lunch och titta lite i affärer och sen har mamma en tid hos ortopeden på sjukhuset. Hon har ett stort diskbråck som förhoppningsvis blir opererat snart!

Har ju inte bloggat på hela helgen, men det har väl å andra sidan inte hänt några stora omvälvande saker heller. Har liksom mest bara myst omkring. Promenerat, hälsat på päronen, hälsat på farmor (där jag fick både hennes enormt goda bullar och mina favoritkakor) kollat på film och massa serier. Fick tips av Sofie om lite nya serier som börjat i höst som jag börjat kika på. Om ni är fulingar som mig som laddar hem kan jag genast tipsa om serien Hart of Dixie! Riktigt mysig serie! Har bara kommit ut ett avsnitt än så länge och jag längtar tills i morgon när jag kan se nästa! Går säkert att streama den med!

Inga kommentarer: