2011-08-18

Torsdag 11/8

På torsdagen hade vi lite sovmorgon igen och jag passade på att köpa lite choklad och sånt jag vill ha med mig. Sen framåt kvällen efter att vi käkat åkte vi tåget några mil söderut till en mysig liten stad som heter Thun. Vi strosade längs med floden och köpte oss varsin glass innan det var dags att möta upp Ashley, Nancy och en till amerikansk kvinna som hette Marianne. Vi gick in på en bar och drack lite drinkar. Eller, jag drack EN mojito som var nåt grönjävligt stark så det blev bara en. Mycket trevligt!! Lite senare gick vi till en italiensk restaurang och köpte oss varsin öl som vi avnjöt i skenet av fullmånen innan vårt tåg gick tillbaka.











Sen var det fredag och det var dags att fara hem. Resan gick bra tycker jag, läste en del och det känns ju som en liten fjuttbit när man åkt till New York och Thailand.

Inga kommentarer: