2011-07-31

Vilohelg!

Har haft en väldigt välbehövlig vilohelg innehållandes massa slapp! Arbetsveckan var det jobbigaste på mycket mycket länge, och att jag inte alls varit pigg gjorde ju inte saken bättre. Hostar fortfarande även om det är betydligt bättre. I fredags fick jag den värsta hostattacken jag nånsin haft, hostade så jag trodde jag skulle kvävas. Fick verkligen ingen luft och Caroline såg lite förskräckt ut när hon såg mig :( Som tur var hände det när jag precis gått på lunch så jag slapp stå så i butiken alla fall.

Igår var jag några timmar på Orbaden med Anna-Karin innan vi blev hemjagade av regnet. Kvällen spenderades i soffan med att läsa, sova lite och kolla på film. Och även denna dag har spenderats så. Har inte ens klätt på mig nåt utan jag har bara struttat omkring i underkläderna hela dan, men det skiter man väl i!

Tidigare idag såg jag Friends with benefits, en mysig romantisk komedi som jag rekommenderar. Nu klurar jag på vad jag ska se för film härnäst... Har även läst lite bok. Verkligen en skön känsla att känna sig utvilad!

Nu väntar 5 dagar jobb och sen två veckors semester!! Nästa måndag tar jag min kappsäck och flyger ner till Schweiz!

Inga kommentarer: