2011-07-26

Testar för första gången att blogga från min iPhone :-) Spännande att se hur det funkar.
Idag har det varit jobb från 9 till 23, bortsett från att jag är väldigt hes och har världens hosta så har det gått mycket bra tycker jag. Det har varit fullt ös hela dan, så fast jag kanske borde vara helt slut nu så känner jag mig lite uppe i varv.

Mon helg har varit väldigt blandad av olika inslag. Har ju firat Amanda och kollat på brännboll. Sovit som en kratta. Huvudet har kryllat av tankar och jag har bevisat mig vara ett under av självbehärskning.

2 kommentarer:

stina sa...

lät som en kryptisk helg :) vill oxå kunna blogga via iphonen men verkar inte gå om man har blogg.se? kram

Svorsken sa...

Jag får inte till å blogga från iphonen:/ kansje måste gøra ett mer helhjærtat førsøk igen...

Vi kommer på måndag å stannar till fredag den 12!
Ær du hemma eller på semester?

Lång dag nær det ær grillnatta:/

Kramar