2011-07-17

Man blir fullare av vin...

I torsdags mitt på dan hämtade jag upp Anna-Karin och vi for vidare till Säljesta. Mari hade inte kommit hem, men under tiden passade vi på att fynda lite på hennes loppis där hemma. En liten piedestal och en handväska blev mina för 25:- (eller 24:- för det var det jag hade löst) Sen när Mari och Erik dykt upp for vi vidare norrut för att besöka två loppisar innan vi hamnade på Dollastore i Ljusdal. Sen hemåt igen för att umgås och dricka vin. Vi hade det riktigt mysigt och jag och AK agerade barnvakter åt gopojken ett tag när Mari åkte och handlade också.

På kvällen åt vi grillat och drack ännu mer vin. Sen badade jag och AK innan vi drack ännu mer vin. Vi hade brudklänningsutprovning och sen slutade kvällen med att jag och Larsson somnade i varsin ände av soffan kollandes på Cocktail.












Såhär "tjusig" var man hela fredagen. Och jag kan tillägga att jag mådde sämre än det ser ut... Jag låg inne med århundradets baksmälla... FY FAN!!! Kan inte minnas när jag var så dålig senast om jag ska vara ärlig. Spydde säkert 8 gånger under morgonen/förmiddagen och det har nog aldrig hänt förr (brukar högst vara 3 gånger om jag ens spyr). Jag tål väl inte vin särskilt bra helt enkelt, och särskilt inte i den mängden...

Inga kommentarer: