2011-06-16

Torsdag



Förra veckan jobbade jag 3 dagar och veckan före det jobbade jag 2 dagar. Därför känns det lite tungt med att jobba 6 dagar den här veckan. Men 2/3 avklarade nu alla fall! Och sen är det ju faktiskt bara 9 arbetsdagar kvar innan min första semesterperiod! Mycket nöjd med mina semesterplaner. Först blir det ju en vecka på västkusten med bästa familjen! Riktig nostalgitripp! Det ser jag grymt mycket fram emot faktiskt. Och sen i augusti åker jag ner till Schweiz för att hälsa på min kompis Emma i 5 dagar! Då ska vi försöka klämma in en övernattning i Milano också:) Och vill det sig riktigt väl hänger även Erika på ner:)

Sen hoppas jag på att klämma in lite andra festligheter under sommaren också! Blir åtminstone firande av 23-årsdag 23:e juli! Midsommar är än så länge öppet, är inbjuden till en fest som det mycket väl kan bli:)

Nu ska jag dricka te med honung, äta glass med jordgubbar och det sista av min kola som jag gjorde för ett tag sen. Halsen är lite rivig, så glass och te bör avhjälpa lite! Blir en film till det, är så sugen på att kolla film. Känns som att det var evigheter sen sist. The Lincoln lawyer blir det:)

Inga kommentarer: